Kategorier
Våra interaktiva tjänster

Varför visas ingen data när du klickar på Insight? Så löser du problemet

Ser det ut som bilden ovan efter att du klickat på Insight? Det beror oftast på att tredjepartscookies är blockerade i din webbläsare. Här är en enkel lösning:

Chrome

  1. Klicka på de tre prickarna (⋮) uppe till höger
  2. Välj Inställningar > Integritet och säkerhet
  3. Klicka på Tredjepartscookies
  4. Aktivera alternativet Tillåt tredjepartscookies

Edge

  1. Öppna Edge och klicka på ”…” uppe till höger
  2. Välj Inställningar
  3. Välj Cookies och webbplatsinställningar
  4. Klicka på Hantera och ta bort cookies och webbplatsdata
  5. I fältet Tillåt klickar du på Lägg till
  6. Klistra in följande URL: https://campaign.portal.iam-admin.clearon.se/ och godkänn tredjepartscookies

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *